حضورم در «سر دلبران» متفاوت است

همیشه کار با محمدحسین لطیفی یکی از اهداف و خواسته‌های من بوده و خوشحالم که این اتفاق رقم خورد

همیشه کار با محمدحسین لطیفی یکی از اهداف و خواسته‌های من بوده و خوشحالم که این اتفاق رقم خورده است.

متین ستوده بازیگر سریال سر دلبران در خصوص همکاری با محمدحسین لطیفی گفت: همیشه کار با محمدحسین لطیفی یکی از اهداف و خواسته‌های من بوده و خوشحالم که این اتفاق رقم خورد و کار با او برایم خیلی لذتبخش است.
ستوده با اشاره به این که راضیه نقش متفاوتی نسبت به نقش‌هایی است که تا حالا بازی کرده، ادامه داد: حضورم در سر دلبران متفاوت است و در واقع نقش همسر یک روحانی را بازی می‌کنم که به نظرم نقش جذابی است. راضیه در زندگی‌اش متحمل سختی‌هایی شده و حالا با یک روحانی ازدواج کرده است. زنی آرام از قشر متوسط جامعه که همسر و زندگی‌اش را دوست دارد.
بازیگر نقش راضیه در ادامه تحلیلش از شخصیت‌پردازی کاراکتری که بازی می‌کند، بیان کرد: تا اینجای قصه که پیش رفتیم به زعم من کاراکترها بخصوص راضیه، شخصیت‌پردازی درستی داشته‌اند. از طرفی دیگر تحلیل خود لطیفی نیز به عنوان کارگردان از این شخصیت آن‌قدر درست است که به من کمک می‌کند لایه‌های درونی شخصیت را پیدا کنم و به آن شخصیتی که از همه درست‌تر است برسم.

ستوده درباره این که راضیه تا چه اندازه در روند قصه تاثیرگذار است، گفت: شخصیتی را که بازی می‌کنم در روند قصه تاثیر زیادی دارد چون بخش مهمی از زندگی شخصیت اصلی قصه ما سیدسلیم است که خیلی به همسرش علاقه دارد و اتفاقاتی که در طول زندگی برای او می‌افتد و مسیر زندگی‌اش را عوض می‌کند به خاطر همسرش است. اتفاقاتی که در طول قصه متوجه آنها می‌شویم.

منبع: جام جم

 

دسته بندی
ارتباط با ما
مجموعه‌های مرتبط